Mediazastupitelství

Jako mediazastupitelství nebo také mediální zastoupení označujeme společnosti, které nakupují a prodávají reklamní prostor v konkrétních médiích, tedy v televizních stanicích, rádiích, na serverech a podobně.

Za určitou provizi tedy určité společnosti zastupují provozovatele médií při prodeji reklamního prostoru mediálním agenturám a zadavatelům reklamy. Televizní a rádiové stanice, tištěná média i internetové servery tedy mají svá mediazastupitelství, která jsou zodpovědná za prodej jejich reklamního prostoru.

Mediazastupitelství vs. mediální agentura

Pojem mediazastupitelství se často zaměňuje s pojmem mediální agentura. Mediazastupitelství zastupuje média ve vztahu se zadavatelem reklamy. Jeho úkolem je získat pro média peníze z inzerce. Média se tak nestarají o inzerci, kterou jim spravuje mediazastupitelství, ale pouze o obsah a fungování média. Mediální agentura naproti tomu nakupuje a plánuje reklamní kampaně v jiných médiích.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně