Microsite

Výraz microsite se používá pro označení malé webové stránky, která je zpravidla věnovaná jen jednomu produktu. Jde o prostředek marketingu.

Microsite slouží často jako doplněk hlavní webové prezentace. Jejím cílem je poskytovat informace zaměřené na konkrétní produkt či služby, ne obsahovat komplexní informace o celé společnosti a všech produktech, jak to dělá hlavní prezentace, například firemní web.

Microsite - úzce zaměřená webová stránka

Oproti běžným webovým prezentacím je microsite rozsahem menší, zaměřená na užší cílovou skupinu, obvykle jednoúčelová a vytvořená pro potřeby jediné kampaně. Mívá jednoduchou navigaci a kreativní grafiku.

Na microsite se uživatel dostane většinou prostřednictvím kliknutí na nějaký reklamní prvek, například banner, použitý v reklamní kampani.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně