Microsite
Výraz microsite se používá pro označení malé webové stránky, která je zpravidla věnovaná jen jednomu produktu. Jde o prostředek marketingu.
Microsite slouží často jako doplněk hlavní webové prezentace. Jejím cílem je poskytovat informace zaměřené na konkrétní produkt či služby, ne obsahovat komplexní informace o celé společnosti a všech produktech, jak to dělá hlavní prezentace, například firemní web.
Microsite - úzce zaměřená webová stránka
Oproti běžným webovým prezentacím je microsite rozsahem menší, zaměřená na užší cílovou skupinu, obvykle jednoúčelová a vytvořená pro potřeby jediné kampaně. Mívá jednoduchou navigaci a kreativní grafiku.
Na microsite se uživatel dostane většinou prostřednictvím kliknutí na nějaký reklamní prvek, například banner, použitý v reklamní kampani.
![]() |
PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme. |

No. 1 výrobce cihel Porotherm
Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

Špička ve světě pojištění a investic
Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

No. 1 výrobce pravé pálené tašky
Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

Webový prohlížeč No. 1
Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí
Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně