Monitoring

Monitoring spočívá ve sledování publikovaného obsahu médií a chování zadavatelů reklamy. Existuje monitoring prodeje, který poskytují výzkumné agentury, dále monitoring reklamních investic nebo kreativity, který provádějí mediální agentury, a monitoring PR aktivit, o nějž se starají PR agentury.

Monitoring jako základní analytický nástroj

Monitoring slouží k získání přehledu o inzertních aktivitách, jejich rozsahu a tematickém zaměření. Monitoring umožňuje zjistit, jaké prostředky subjekty vložily do inzerce za určité období, kdo inzeruje na daná témata, jaké kampaně společnost kde vede a kde inzeruje a podobně. Zadavatel tak může analyzovat vlastní inzertní aktivity i aktivity konkurence, hodnotit jejich rozsah i účinnost.

Monitorují se tiskoviny, internetové portály i televizní a rozhlasové stanice.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně