Oční kamera

Oční kamera je speciální kamera, která snímá pohyb očí. Mapuje skutečné chování zákazníka při kontaktu se sdělením.

Využívá se například v reklamě, aby zjistila intenzitu pozornosti zákazníka v určitém médiu. Dále může při marketingovém a mediálním výzkumu pomoci zjistit nevědomé oční reakce publika na různé podněty. Například při čtení titulní strany novin sleduje oční kamera pohyb očí po stránce, aby zjistila, kterým místům čtenář věnuje pozornost a která ignoruje.

Oční kamera může říci, které podněty zákazník zaregistroval, nemůže však odhalit jeho subjektivní dojmy. Proto se při výzkumu doplňuje hloubkovým rozhovorem.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně