Positioning

Klíčovým prvkem reklamní strategie a komunikace je positioning, jehož cílem je zaujmout určité postavení na trhu s ohledem na podvědomí zákazníka. Positioning (postavení na trhu) úzce souvisí s odlišením se od konkurence a vytvořením specifické image.

Positioning a jeho dělení

Positioning můžeme rozdělit na brand positioning, zabývající se stanovením pozice značky, a product positioning, jehož cílem je proniknutí do podvědomí zákazníků.

V rámci positioningu je třeba definovat cílovou skupinu značky nebo produktu (Target Audience), dále oblast pohybu značky (Playfield), odlišnost od ostatních (Point of Difference) i důvody k využití služeb či nákupu (Reasons to Buy).

Positioning využívá při plánování marketingové strategie a komunikace také společnost PROPEOPLE marketing s.r.o. S naší pomocí získá vaše značka či produkt své pevné místo na trhu.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně