Příbal

Jako příbal se běžně označuje reklamní předmět nebo dárek přibalený k magazínu. Příbaly většinou využívají lifestylové magazíny nebo časopisy pro ženy a dívky.

Příbal - od malých vzorků až po kabelku

Příbal má většinou podobu nějakého malého dárku, často se jedná o malé balení, tedy vzorek (sample), nějakého produktu na vyzkoušení. Jako příbalová reklama tak může být použit vzorek pracího prášku, krému či jiného produktu, ale také nová příchuť tyčinek, žvýkaček a podobně. Některé magazíny využívají jako příbal větší dárky, například diáře, bižuterii či módní doplňky, jako jsou kabelky, šátky a podobně. Aby příbal nevypadl, bývá časopis zabalený do fólie.

Příbal slouží nejen jako reklama, ale také zvyšuje atraktivitu magazínu, a tím i jeho prodaný náklad.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně