RTB - Real Time Bidding

RTB – Real Time Bidding je způsob nákupu online reklam. S pojmem RTB se pojí také RTA – Real Time Advertising, což je nákup reklamy v RTB ekosystému, většinou se používá termín programmatic buying.

Jak funguje Real Time Bidding?

RTB je technologie, která umožňuje nákup impresí displejové reklamy v online aukci v reálném čase, tedy při zobrazení každé jednotlivé imprese banneru. Nejčastěji se RTB používá jako výplň nevyprodaných ploch a funguje v podstatě tak, že pokud reklamní systém při zobrazení stránky nemá prodanou reklamu, předá volnou impresi SSP (Supply Side Platform), která uspořádá aukci a nabídne impresi několika DSP (Demand Side Platform).

DSP slouží inzerentům k nákupu reklamy, mohou nastavit pravidla nákupu a pokud nabídnutá imprese odpovídá požadavkům některého klienta, SSP vybere toho, kdo nabízí nejvyšší cenu a zobrazí jeho reklamu. Celá aukce proběhne v řádu stovek milisekund, takže si uživatel ani nevšimne, že imprese byla prodána až po zobrazení stránky.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně