SOV - Share of Voice

V oblasti online reklamy se často pracuje s hodnotou SOV (Share of Voice). Vyjadřuje podíl ratingů (procenta cílové skupiny populace, které byly konkrétní reklamou zasaženy) a GPRs na celkovém objemu ratingů a GPRs. Dosah konkrétní reklamy tak srovnává s jinými reklamami.

Share of Voice - příklad

Uveďme si jednoduchý příklad, který výše uvedenou komplikovanou definici jednoduše přiblíží a zachytí využití SOV v praxi. Share of Voice totiž často využívají zprostředkovatele inzertního místa, kteří chtějí umožnit stejné podmínky všem inzerentům. Pokud např. na jedné webové stránce inzerují 4 inzerenti, podle pravidla SOV získává každý podíl 25 %. Tento model tak zaručuje, že jedna ze čtyř reklam se návštěvníkům neukáže víckrát ani méněkrát než zbylé tři reklamy. Jednotlivé reklamy se prostřídají v závislosti na konkrétní míře ratingu.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně