Clutter

Anglické slovo clutter lze přeložit jako nepořádek či binec. V marketingových teoriích se pojem clutter vztahuje k velkému objemu reklamních sdělení v konkrétním prostředí, respektive přesycení prostředí reklamou.

Clutter jako problém pro inzerenty

Tzv. nasycenost reklamou se měří podle skupiny médií, pro jednotlivá média nebo kategorie produktů. Clutter neboli marketingový nepořádek je velkým problémem pro marketingové odborníky či inzerenty. Ve stavu, kdy je v konkrétním prostředí velká nasycenost reklamou, je totiž velmi těžké zaujmout potencionální zákazníky.

Clutter a přesycenot prostředí reklamou vedlo ke vzniku inovativních marketingových metod, mezi něž se řadí guerilla marketing, virální marketing či zkušenostní marketing.

Přestože v českém prostředí panuje také velký clutter neboli reklamní přesycenost, i vy můžete mít reklamu, která bude mezi ostatními vyčnívat. Stačí kontaktovat naši společnost PROPEOPLE marketing s.r.o.!

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně