Clutter

Clutter

Anglické slovo clutter lze přeložit jako nepořádek či binec. V marketingových teoriích se pojem clutter vztahuje k velkému objemu reklamních sdělení v konkrétním prostředí, respektive přesycení prostředí reklamou.

Clutter jako problém pro inzerenty

Tzv. nasycenost reklamou se měří podle skupiny médií, pro jednotlivá média nebo kategorie produktů. Clutter neboli marketingový nepořádek je velkým problémem pro marketingové odborníky či inzerenty. Ve stavu, kdy je v konkrétním prostředí velká nasycenost reklamou, je totiž velmi těžké zaujmout potencionální zákazníky.

Clutter a přesycenot prostředí reklamou vedlo ke vzniku inovativních marketingových metod, mezi něž se řadí guerilla marketing, virální marketing či zkušenostní marketing.

Přestože v českém prostředí panuje také velký clutter neboli reklamní přesycenost, i vy můžete mít reklamu, která bude mezi ostatními vyčnívat. Stačí kontaktovat naši společnost PROPEOPLE marketing s.r.o.!