Indoor

Pojem indoor se používá pro označení reklamních nosičů, které jsou umísťovány uvnitř budov.

S indoor reklamou se můžeme setkat v obchodních domech, dopravních prostředcích, na nádražích a v podobných veřejných prostorách. Indoor reklama může zahrnovat formáty, které se běžně používají ve venkovní reklamě, jako jsou plakáty, ale může jít také o speciální formáty, například podlahovou grafiku, reklamu na nákupních vozících, na regálech, případně reklamní obrazovky v čekárnách u lékařů.

Opakem indoor reklamy je outdoor reklama, do níž se řadí například billboardy, bigboardy, megaboardy nebo CityLight Vitrine.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně