Net Reach
Termín Net Reach, který se v českém prostředí užívá jako „čistý zásah“, je pojem z oblasti analýzy a měření dosahu reklamních kampaní v médiích. Ukazatel Net Reach vyčísluje, jaké procento či celkový počet osob bylo v příslušném médiu vystaveno reklamnímu sdělení v určitém časovém úseku alespoň jedenkrát.
Net Reach - příklad
Dejme si příklad z praxe – pokud má reklamní kampaň na webu Spektrumzdravi.cz Net Reach 75%, znamená to, že 75% všech uživatelů alespoň jednou reklamu vidělo.
Nadřazeným pojmem k termínu Net Reach je reach, což je zásah reklamou. Net Reach se také používá při výpočtu ukazatele OTS (Opportunity to See), který udává, kolikrát měl teoreticky jeden uživatel možnost zhlédnout reklamní sdělení.
![]() |
PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme. |

No. 1 výrobce cihel Porotherm
Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

Špička ve světě pojištění a investic
Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

No. 1 výrobce pravé pálené tašky
Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

Webový prohlížeč No. 1
Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí
Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně