Share

Označení share pochází z angličtiny a znamená podíl, udává se v procentech. V marketingu se používá v několika souvislostech.

Můžeme třeba mluvit o TV share, tedy o podílu na televizní sledovanosti. Jedná se o podíl televizního kanálu či konkrétního pořadu na celkovém odsledovaném čase a počítá se jen z diváků, kteří televizi v dané době sledovali.

Share ve více podobách

Dále může být SOV (Share of Voice), tedy podíl na reklamní sledovanosti, či SOS (Share of Spend), jinými slovy podíl inzerenta, značky či média na reklamních investicích. Pojem share se objevuje také ve spojení SOM (Share of Market), což je podíl inzerenta, značky nebo produktu na celkovém trhu za určité období. Existuje také SOM (Share of Mind), podíl na znalosti značek.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně