Watermark

Watermark neboli vodoznak je známý především u bankovek, poštovních známek či fotografií, jehož pomocí si chtějí autoři chránit svá díla. Pojem watermark se však používá i v oblasti marketingu a označuje se jím druh internetové reklamy.

Watermark v marketingové praxi

Pokud chce firma zvýšit povědomí o značce a plánuje image kampaň, tak jednou z možností je právě využití vodoznaku. Jako watermark se označuje podkreslení webové stránky logem klienta, které je vyvedeno bledých, na druhou stranu ale dostatečně viditelných barvách. Watermark na rozdíl například od banneru není proklikávací formou reklamy, pouze má za úkol zvyšovat povědomí o značce.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně