Adstock

Reklama působí na své příjemce okamžitě, ovšem doznívá a v určité míře přetrvává i po ukončení konkrétní reklamní kampaně. Pojem Adstock označuje měřítko účinku reklamní kampaně, obvykle televizního spotu, které se skládá ze složky okamžitého efektu působení a složky odeznívajícího efektu po ukončení kampaně. Adstock tak bere v potaz, že účinek kampaně přetrvává i několik týdnů po jejím skončení.

S Adstockem pracují mediální a reklamní agentury, které tento parametr využívají k modelování účinku svých kampaní, ale také k testování různých komunikačních scénářů nebo pro optimalizace budgetu.

Jak se počítá Adstock?

Adstock lze vypočítat z hodnoty GRP (Gross Rating Point), tedy z kumulované sledovanosti v populaci, a z indexu zapomínání. V samotném počátku kampaně je Adstock dán pouze přímým účinkem a je roven hodnotě 100. V jednotlivých týdnech se do Adstocku započítává i zpětné působení z minulých týdnů, které je již ovlivněno zapomínáním.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně