Agenturní provize

Agenturní provize je poplatek, který platí média agenturám za zprostředkování mediálního provozu. Zpravidla jde o 15%.

Agenturní provize a práce mediální agentury

Za co se agenturní provize platí? Mediální agentury mají na starost mediální kampaně a fungují jako prostředník mezi firmou, která reklamu zadává a médii, ve kterých je reklama zveřejněna. Mediální agentura zkoumá cílové skupiny a vyhodnocuje například vhodný vysílací čas či inzerci v konkrétním typu tisku podle publika.

Mediální agentura má tedy povědomí o chování diváků či čtenářů, díky čemuž dokáže reklamu dobře zacílit na požadovanou cílovou skupinu. Mediální agentury mají přehled mimo jiné o tom, která skupina diváků sleduje televizi v hlavním vysílacím čase, nebo kdo nejčastěji kupuje konkrétní magazín.

Agenturní provize už ovšem v současnosti neplní svou původní funkci, a tak některé společnosti od agenturních provizí upouštějí. Například v roce 2015 agenturní provize zrušila společnost Bigmedia, která je nejsilnějším prodejcem venkovní reklamy.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně