OOH - Out of Home

S reklamou se setkáváme všude kolem sebe – doma i na ulici. Pro označení venkovní, outdoorové reklamy se ujala zkratka OOH – Out of Home. Jde o obecný pojem, vyjadřující širokou škálu reklamních formátů. Dle nejjednoduššího dělení typu reklamy na vnitřní (indoor) a venkovní (outdoor) představuje OOH vše, co do oblasti outdoorové reklamy spadá.

Reklama OOH v praxi

Právě outdoorová reklama je důležitou součástí masové komunikace, má potenciál oslovit velké množství potenciálních klientů z jednoho místa. Zadavatelé reklamy mají k dispozici celou řadu formátů venkovní reklamy, které mohou efektivně využít jako součást marketingového mixu. Jde především o megaboardy, billboardy, bigboardy, citylight vitríny, ale také lavičky, plachty, telefonní budky či veškerou pohyblivou či živou reklamu.

OOH reklama nabízí velký potenciál a přináší mediálním agenturám značný prostor k oslovení nových klientů i zapojení velké míry fantazie marketingových odborníků.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně