Efektivní frekvence

Efektivní frekvence udává počet zásahů publika reklamním sdělení, při kterém je tato reklama nejúčinnější.

Jaká by měla být efektivní frekvence?

Hodnota efektivní frekvence je pro různé reklamní kampaně různá. Záleží totiž na typu produktu, cílové skupině, situaci na trhu, období, znalosti značky, na její předchozí mediální podpoře a podobně. Pokud například chceme na trh uvést nový výrobek, navíc v silné konkurenci, budeme potřebovat více kontaktů s cílovou skupinou. Naopak pokud chceme jen průběžně podporovat prodej produktů zavedené značky, stačí nižší počet zásahů publika.

Optimální hodnotu efektivní frekvence určují mediální agentury podle svého know-how a díky nástrojům, které jim toto číslo pomohou určit. Výpočet efektivní frekvence zohledňuje marketingové, kreativní a mediální faktory i faktory značky.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně